Pepparkaka

Meningen med dessa bilder var ju då att visa mina mysbyxoooor, köpte dom i Turkiet! Märket är Tommy Hilfiger, antar jag hahah!! Dom är super sköna. 
 
Hej babess! Hur är det? Lite shaky med uppdatteringen nu på lovet, men ska försöka att bättra mig! Känner mig lite väl fyndig med rubriken hahaha, nej är inte så brun :( Sitter just nu och försöker bocka av lite plugg till nästa vecka som jag inte tagit tag i. Det är läskigt hur mycket jag missade på en vecka i skolan alltså. Får se ifram emot Berlin med laget om 9 dagar, shit va tagggg!! Kommer bli fett. Planer för imorgon då? Ska träffa Elise actuallyy, tror vi ska luncha eller något liknande! Myyysis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0