We can make it to the end

 
Vad har du på dig?
 Mjukisaaar

Hur mår du?
 L y c k l i g 

Vad önskar du just nu?
 En resa med massa sol, och att snön ska falla!

Vad ska du göra imorgon? Go to the school

Vad skrattade du senast åt? Oj, skrattar hela tiden på träningen så kommer inte riktigt ihåg, tror det var när jag gjorde bort mig totalt haha!!

När grät du senast? Igår

Vem var den senaste som ringde dig? Älsklingeeen ♥

 Senast 3 inkomna sms? 

"Åh vad jag älskar dig" ♥

"Var är du?"

"Bra ide" 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?-  påväg

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten? Jag själv, loner..

Senast sedda film? Räknas tv-serie? isåfall paradise hotel eller BBT, annars någon film jag såg med mamma, pappa och andreas
 
Senaste köp? Present

Vart vill du åka just nu? Caribien, New york (alltid), London 

Nästa planerade resa? Åre på sportlovet, Grekland i sommar. 

Dagens känsla? Trött, slut och stressad 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja absolut

En maträtt du inte äter? Gröt!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0