Lite hjälp på traven såhär till jul!

Julklappstips - Flickvän/Bästis/Syster
 
Till flickvännen, systern eller kanske en kompis? Tjejer är det enklaste att köpa julklappar och presenter till enligt mig, saker som alltid kommer till hands är snygga tröjor, läppglans/läpp balm, smycken och underkläder. Det är saker som vi aldrig kan få nog av, haha! Sen kan man ju själv tänka sig vad du skulle vilja ha och köpa utifrån vad du själv tycker såklart!
Julklappstips - bror/pojkvän
Till pojkvännen eller brodern: Enligt mig så är den här avdelningen lite svårare, varje gång jag ska köpa något till Andreas så tänker jag på det nästan konstant tills jag kommit på något bra. Jag brukar tänka på vad jag själv tycker är snyggt till killar och vad personen i fråga själv skulle tycka om det, det kanske inte är det bästa att köpa ett par röda skor om personen hatar rött liksom haha. Men en sak som alltid går hem hos killar är björnborg kallingar eller en god parfym! Andra saker jag själv givigt Andreas är ett personligt läder armband härifrån! Och även ett mobilskal från caseapp!

Kommentarer
Postat av: car battery delivery near me

Hi, constantly i used to check blog posts here in the
early hours in the dawn, as i enjoy to gain knowledge of more and more.

2023-06-18 @ 17:11:56
URL: http://https://g.page/TBS-Battery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0