Hemma nu!

Bilder från min instagram och händelser från idag, linanyman heter jag där!
 
Hej finisar, hur är det? Själv mår jag toppen förutom att jag är lite halv sjuk. Hostar, är jätte förkyld och har ont i halsen.. Inte bra alltså! Iallafall, dagen och kvällen har varit så bra! Åkte in till tc efter skolan för att träffa andreas, som är så sjukt otroligt mega gullig som har köpt en ros till mig! Åh så gullig.. Iallafall så åt vi tacobar och kollade på bio, Olympus has fallen! Det var en riktigt bra film faktist, väääääldigt mycket action hela tiden och det hände saker hela tiden, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är andreas din pojkvän? hur tröffades ni? hur ser han ut?

2013-05-17 @ 22:42:01
Postat av: Anonym

vem är andreas+

2013-05-17 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0