Boxning

Jag älskar boxning, jag har alltid älskat att boxas, brottas, slåss och allt det där. Speciellt på grund av mina två brosor och min pappa som är riktigt hård hänta och när jag var liten hade jag alltid underläge när dom gick på mig så jag började ibland boxas med pappa på skoj i köket när dom inte var hemma för att jag skulle vara "redo" haha. Jag har alltid också viljat börja på det som sport, eller någon annan självförsvars sport (MMA) på grund av att du känner dig mycket säkrare i dig själv när du kan försvara dig själv om något händer och så vidare. Dessutom så är det sjukt bra träning och du tränar alla delar i kroppen när du boxas. Det är en sport som många modeller gör eftersom det är ett sätt för dom att för hålla dig vältränade. Jag ska lungt köpa en boxnings säck att ha hemma på tomten till i sommar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0