Underbar helg

Jag idag, älskar klänningen!! / / Min prins / / En död fisk haha / / Han simmar, jag badade faktist också, väldigt varmt i vattnet måste jag säga!
 
Hej alla fina! Idag har varit en av dom där helt fantastiska och underbara dagarna, var först i kyrkan som var lite stelt men åkte sen till kista för att äta lunch med min älskling, köpte också klänningen jag har på mig, som är slut överallt (helt sjukt), ett halsband och tanning oil från Hawaiian tropic då min va slut, kom hem och solade, klippte gräset och gick ner och badade med andreas innan han åkte hem! Helt underbar helg jag haft med min kära pojkvänn, älskar honom något enormt. Nu ska jag ut och träna, har lite saker att visa er sen! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0