Helt utsliten

Jag / / Täby haha / / Lagret / / Typ halv outfit, fråga om ni vill veta vart saker kommer ifrån
 
Hej mannar, hela dagen idag så har jag praoat på bikbok i Täby! Var rätt instängt på grund av att jag bara satt inne på lagret, sortterade och vikte kläder och dessutom var jag såå trött att jag skulle tuppa av mitt på golvet, men dem sista timmarna var roliga för då fick jag vara ute i butiker och hjälpa kunder osv! Kom hem för ca 15 min sen och ska börja göra mat, har spelar möte idag istället för träning! Tror jag ska träna lite på boxnings säcken innan det också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du visa dina sminkprodukter i en video?

2013-06-03 @ 18:12:12
Postat av: 3mma

Vart kommer halsbandet ifrån?

2013-06-03 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0