Presenter från pojkvännen

Okej innan jag gör det här inlägget så skulle jag bara vilja försäkra några saker, jag försöker verkligen inte skryta om något eftersom jag bara är så sjukt tacksam mot Andreas som tog massa pengar och köpte saker till mig, jag är också så sjukt rörd att han faktist köpte något till mig som jag inte förväntade mig ♥ Jag älskar dig mitt hjärta, du är bäst!
 
Det här var då det jag fick av min pojkvän när han var i usa, jag började typ gråta när jag fick reda på att jag han hade köpt en Michael Kors väska till mig, helt sjukt.. Är evigt tacksam och kan inte ens förklara glädjen, har varit min drömväska hur länge som helst! Jag fick alltså, Michael Kors väska, Bh & Trosor från VS samt 2 bodysplash och en bodylotion från Victoria Secret och två jätte fina armband. Tack igen älskling, du är verkligen bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0