Planer för resten av sommaren

 
Åka till Grekland i 1 veckas tid, som jag då är i nu haha! Ska shoppa så mycket som möjligt och bara njuta!
 
Landet i 3 veckor! Efter jag kommer hem från Grekland åker jag nästan direkt upp till landet, den första veckan är jag "själv" men massa roliga släktingar är där uppe inklusive Axel och Nore så då tror jag att vi kommer tillbringa mycket av tiden på Lekands sommarland! Andra veckan kommer mina kusiner upp i en vecka och sista veckan kommer troligen min pojkvän upp!
 
Besöka Göteborg. Inte riktigt bestämt än men kanske åker ner till mina underbara kusiner i Göteborg någon vecka eller några dagar på lovet!
 
♥ Njuta av den lediga tiden. Ska njuta så mycket av all sol och ledighet jag har nu, verkligen utnyttja den och ha så kul som möjligt!
 
♥ Umgås med massa vänner! Ja jag ska umgås så mycket jag kan med alla mina underbara vänner och samtidigt träffa massa nya vänner som man alltid gör på sommarloven!

Kommentarer
Postat av: Sarene

Åh låter super härligt Lina! Hoppas du har det trevligt i Grekland nu
och till slutet av sommarlovet!
Kram <3

2013-07-16 @ 19:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0