Åtta saker om mig

» Jag har inte plattat mitt hår på minst 4 veckor, väldigt länge för att vara mig
» Chili cheese tops på McDonalds är en av det bästa som finns, hur gott som helst! 
» Jag har blivit en sån sjuk morgon människa, även fast jag inte är pigg.
» Jag har typ fotforbi, går alltid runt med strumpor.
» När jag har tråkigt så sminkar jag alltid mig eller kollar på olika sminkvideos på youtube
» Älskar att sova brevid någon och mysa på kvällarna.
» Äter Sweet Chilli sås till allt verkligen, gillar inte Ketchup haha!
» Har lätt att irritera mig på någon när jag varit med den mycket.
 
 Saknar alla mina underbara vänner hemma så otroligt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0