4 månader

Hej alla linas bloggläsare, eftersom lina är i Grekland och inte kan blogga bad hon hennes pojkvän att göra det här inlägget. Det är nämligen så att jag och min älskade flickvän har varit tillsammans i exakt 4 månader idag, i fyra månader har hon gjort mig till världens lyckligaste kille. Tiden med dig har gått så sjukt snabbt det är svårt att tänka att vi har varit tillsammans i fyra månader, tänk när vi träffades var det snö och kallt. Jag älskar dig verkligen mest av allt lina du är världens bästa flickvän, önska du kunde komma hem nu men du har det jättebra i Grekland också. Vet inte riktigt vad jag hade gjort utan min fina flickvän hon är verkligen det bästa som finns. Så tack för att du gjort mig till världens lyckligaste kille i 4 månader och hoppas det blir många fler. Jag älskar dig Lina Nyman.
Och föresten alla ni som läser linas blogg fortsätt med det hon blir jätteglad över det :)
Puss och kram //Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0