Purple

Shit, har inga bilder längre.. måste börja fota mer!!
Hej på er alla fina! Shit va sliten jag är idag.. helt sjukt hur trött jag är!! Var i skolan och redovisade om min prao, efter det så var jag kvar i skolan till ca 4 och hjälpte till med ett projekt som går ut på att packa ihop saker du inte använder hemma i en skokartong och sedan lämna in det som en hemlös eller något som har det dåligt ställt sedan kommer få, läs mer om det här! Så hjälpte också mina lärare att frakta in allt till kulturhuset, det var nog det jobbigaste på länge! Hade 3 fulla kassar (därav en stor ikea kassa) med tunga paket, så det var ganska krävade. Somnade till och med på bussen hem! hahahaha! Nu på kvällen har jag slagit in älsklingens julklapp och lite andra små grejer, riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0