Mys - Stockholm

Jag och Malin
Strike a poseeeee 
Kungsträdgårdens julmarkad, finns julmarknader överallt i hela Stockholm nu, hur mysigt som helst!
Drog en spontanare och åkte lite skridskor, var riktigt ostabil måste jag säga.. Inte åkt på hur länge som helst!
 
Hej på er! Hur mår ni idag? Dagen idag har varit hur bra som helst, och framför allt mysig måste jag säga! Vi hade halvdag och åkte in till stan med Moa, Malin, Alexandra och Vilma, vi gick runt i stan och kollade på julmarknaderna som satts upp och åkte även skridskor i Kungsträdgården, måste nog vara en av höjdpunkterna av dagen! Hur roligt som helst, lite konstigt att jag faktist tyckte det eftersom jag hatade det förut men det kostade bara 30:- så varför inte? Jag var huuuuur dålig som helst och såg säkert ut som bambi på hal is men men. Träffade sen upp min älskling, köpte present till mamma som fyller år på lördag (!!) och åt middag. 
 
Så det var min dag typ haha, men ska sätta mig framför tvn (lol, sitter redan där men kollar inte på den) och plugga både matte, no och lite so. Har matteprov på fredag, no prov nästa vecka samt so inlämning.. Det kommer nog gå bra, hoppas jag! Ha en bra kväll gullisar.

Kommentarer
Postat av: Julia Phillips

BLOGGAAAA

2013-12-13 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0