Årsresumé del 2

Augusti
Under dem sista dagarna så var jag på dj bash,"ung08" hahaha och även på Gröna lund med mina fina vänner! Konfirmerade mig även, hela släktenvar här, fick träffa Mathilda för första gången på huur länge som helst och samma sak med min underbara syster. Var så kul att träffa alla! Den här månaden var också en stor blogg period haha, kommer verkligen ihåg hur jag gick hem varje dag för att fota outfitbilder..
 
September
Under september månad så fyllde både Andreas 16 år och vi hade vår 6 månaders dag. Jätte mysig månad med massor av kärlek och plugg haha. Mormor kom även upp från Göteborg och var med mig medans mamma och pappa var i Frankrike på kind of "bröllopsresa".
 
Oktober
Oktober började med kanelbullens dag (hahaha!), Jag och Malin köpte två bullpaket och proppade i oss haha! Sedan så åkte vi ut till Väddö på läger med kyrkan på Björkargården, så otroligt fint och framför allt kul! Fick med mig mycket från den helgen! I slutet av oktober, veckan innan höst lovet, så flög jag och mamma ner till Turkiet (Pappa kunde inte, han behövde jobba. Så ni inte tror vi lämnade honom haha) med släkten på mammas sida för att fira att mormor fyllde 70 år!! Lätt en av dom roligaste resorna hittils, åh vad mycket jag saknar staden. Så mysig. 
 
November
Väldig ohändelserik månad förutom höstlovet, då andreas var i London (aviiiis) och min brorsa kom hit, han har blivit pappa till den sötaste bebisen i världen!!
 
December
Månaden är ju inte klar ännu, men har varit mycket julmys inne i stan, Evelina hade sin fest vilket var huur kul som helst! Imorgon åker jag upp till Dalarna och spenderar min jul och nyår där så får väl öka ut den här månaden mer när jag kommer hem! Dock så brukar jag aaallltid älska december månadern. Julen är min favorithögtid och allt blir så mycket mysigare vid december, det är inte mörkt och regnigt som i November men det är inte slask osv som det är i Januari/Februari.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0