Årsresumé del 1

 
Har inga bilder från Januari och Februari förutom nyår som spenderades i Göteborg vilket var super kul, annars vill jag inte riktgt komma ihåg dessa två månader.
 
Mars
I mars så fyllde jag först år, fick min älskade macbook och min tvillingsyster från göteborg överaskade mig över genom att åka upp hit helt random. Blev också tillsammans med Andreas den 17de ♥ Och det bästa av allt, mitt älsklingslag Leksand gick upp i Elitserien/SHL igen, hela släkten firade stoooort!! Kolla in mitt svarta hår på collage bilden, åh herregud säger jag bara..
 
April
April var en ganska ohändelserik månad, var mycket med Laura och Ellen samt att fotbollssäsongen drog igång så jag började döma väldigt mycket, och spela också såklart haha.
 
Maj
Åh vet inte ens vart jag ska börja här, det här är helt klart en av mina favorit månader detta år! Maj började med Valborg som jag spenderade med min älskling för första gången, vårmarknaden uppe på landet bara några dagar efter det och sedan 8 maj så var det konsert dags! Jag och Hedda var på One Directions konsert på friends, hade väntat i ca 1,5 år på det så var huuur taggad som helst, upplevelse var det iallafall! Lite senare in på månaden så hade vi "arbetshelg" på landet då vi firade 70 år så hela släkten var där, jätte mysigt! Men nu kommer månadens höjdpunkt!!! 29 Maj så var det äääääntligen dags att gå på en till konsert, Queeen B! 
Åh kommer fortfarande ihåg vartenda detalj i konserten, den bästa jag någonsin varit på och min mamma sa detsamma. Hon är så sjukt fantastisk..
 
Juni - Juli
Åh sommaaaar!! Slutade 8an först av allt, firade midsommar på landet med hela släkten, var mycket med Andreas och tränade även väldigt mycket. Vi åkte upp till falun och var med i Axa summer games och vann allt dessutom, as kul men det man kommer ihåg mest var vårt besök på "badhuset" som vi "bröt" oss in i för att vi behövde duscha, hahha! Konfirmationen på Gotland var en riktig höjdpunkt, träffade massa nya människor och var en av dom två bästa veckorna i mitt liv faktist! Var även i Grekland, Skopelos med mamma och pappa precis efter konfat, hur underbart som helst! Vi funderar på att åka tillbaka i sommar. Resten av juli tillbringades på landet med släkten!
Update! Ska försöka börja blogga igen, kan bli lite svårt nu i jul men ska försöka! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0