A list

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? - Åh det är så svårt, har såå många olika namn som jag älskar! Gillar annorlunda namn, men ett namn som jag viljat att min dotter skulle heta sen jag gick på dagis är Alica. 

 

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex, period.

 

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Oj, såg en halv Johan falk med Andreas i helgen!  

 

4. Har du bra självförtroende? - Helt okej, du kommer ingenstans om du går runt och inte är nöjd med den du är. Som sagt, du måste kunna älska dig själv innan du älskar andra.

 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Vara på en Beyonce konsert.

 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Så grymt skönt att jag är klar med allt på denna lista och bara kan njuta.

 

7. Beskriv ditt drömutseende! – tjej: Runt typ 170-175 cm lång, lite finare kropp, längre och lite "finare" gyllenbrunt/blondtbrunt hår, fin hy, och skulle helst vilja ha riktigt blå ögon (sååååå fint). killeCa +180 cm lång, fint leende, brunt/blont hår (spelar ingen roll) med blåa ögon, muskelös kropp och sedan någon som får en glad, har bra karisma och är kärleksfull.

 

 
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Min mamma och Beyonce.
 

9. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja! Hahahahahaha

 

10. Den du senast sov över hos? - Andyyyyy

 

11. Vem skrev du senast med på Facebook? – Mig själv hahaha

 

När kysste du någon senast? - Igååååår!

 

Är du romantisk? - Ja kanske inte lika mycket som min käre pojkvän, men man behöver faktiskt inte lägga upp bilder på insta osv osv för att visa att man är romantiskt. Jag är väl min kind of romantisk när jag försöker göra mig till lite extra och vara extra gullig.

 

Hur många har du varit kär i? – En.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0