I'm back!

 
Hej babes! Jag är tillbaka från mitt landställe nu, vilket betyder att uppdateringen blir suuuper! iallafall så kom jag hem från 3 veckor i Dalarna och har gjort så mycket roliga saker men ska inte ta det nu. Kom hem tidigare idag men har ägnat kvällen till att packa upp och träffa Evelina som jag faktist inte träffat på flera veckor så det va mys, även fast jag har nästan hälften av kläderna kvar.. måste verkligen fixa i min garderob någon gång innan skolan början, helt kaos alltså.. Iallafall så ska jag lägga mig och kolla på lite gossip girl, ska iväg och träna med Alexandra imorgon bitti, har saknat henne såå!
 

Kommentarer
Postat av: Malin Pettersson

Äääääääntligen är du tillbaka! 😚😚

2013-08-11 @ 09:26:33
URL: http://modeapa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0